[̲̲̅̅a̲̲̅̅m̲̲̅̅i̲̲̅̅r̲̲̅̅ ̲̲̅̅T̲̲̅̅a̲̲̅̅t̲̲̅̅a̲̲̅̅l̲̲̅̅0̲̲̅̅0̲̲̅̅]

به سامانه رسمی امیرحسین مقصودلو(امیرتتلو)خوش آمدید.

[̲̲̅̅a̲̲̅̅m̲̲̅̅i̲̲̅̅r̲̲̅̅ ̲̲̅̅T̲̲̅̅a̲̲̅̅t̲̲̅̅a̲̲̅̅l̲̲̅̅0̲̲̅̅0̲̲̅̅]

به سامانه رسمی امیرحسین مقصودلو(امیرتتلو)خوش آمدید.

[̲̲̅̅a̲̲̅̅m̲̲̅̅i̲̲̅̅r̲̲̅̅ ̲̲̅̅T̲̲̅̅a̲̲̅̅t̲̲̅̅a̲̲̅̅l̲̲̅̅0̲̲̅̅0̲̲̅̅]

باعرض سلام به همه تتلیتیا.ب قول داش امیر هوادار واقعی کسی که هوایه داش امیر همیشه وهمه جا داشته باش.در این سامانه قصد داریم ارائه آخرین اخبار وعکس و ویدیو شخصی و ویدیو موزیک و موزیک های امیرتتلو بپردازیم چون بنابر گفته داش امیر خیلی ها هستن که هوادار واقیعا اما چون دسترسی ب تلگرام اینستا و... ندارن دیده نمیشن.حال قصد داریم با ارائه این سامانه کسانی که تگرام ایستا و... ندارن بتونن از این سامانه از آخرین اخبار .موزیک ویدیو.اهنگ و... بهرمند بشن.امیدواریم این سامانه برایتان مفید باشد.

متن اهنگ بنبست از امیرحسین مقصودلو


چشمات شیطونه، اَخماتم که مثه طعم زیتونه 
لبهات  به من میخنده ، ولی دلو به هر کسی بخواد می بنده 
قلبت داغونه، از صبح تا شب دست این و اونِه 
دیگه تورو نمیخوام، دیگه دم دانشگاتونم نمی آم 
عشق بین من و تو آره دیگه بن بست شد 
برو بابا کلمه ی دوست دارَمَم دیگه خز شد 
نظرتو راجب من  دیگه واسه همیشه عوض کن 
منو نمی بینی  دیگه تو از حالا منو مرده فرض کن 
عشق بین من و تو آره دیگه بن بست شد 
برو بابا کلمه ی دوست دارَمَم دیگه خز شد 
نظرتو راجب من  دیگه واسه همیشه عوض کن 
منو نمی بینی  دیگه تو از حالا منو مرده فرض کن 
یادته روز اول لپت گل انداخته بود 
پریدن با من خوشتیپ چه بهت ساخته بود 
اون روزا خانوم و با حجب و حیا بودی 
ولی حیف عوض شدی دختره ی مودی 
یادته اون روزا رفتارات چقد قشنگ بود 
میگفتم بمیر میمردی خوراکش یه زنگ بود 
ولی حالا پررو شدی و تو روی من وامیستی 
برو تو دیگه جیگر گوگولی مگولی من نیستی 
عشق بین من و تو آره دیگه بن بست شد 
برو بابا کلمه ی دوست دارَمَم دیگه خز شد 
نظرتو راجب من  دیگه واسه همیشه عوض کن 
منو نمی بینی  دیگه تو از حالا منو مرده فرض کن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی